Vaddå sistaminuten?

Nädå, här gör vi allt i god tid före deadline..eller inte.
PM:ena inför imorgon påbörjades idag, och gjordes klara idag.
Om de blev bra är en annan fråga. Svåra ämnen just nu. Mycket att anaylsera, och inte speciellt mycket fakta att gå på. I och för sig är det det som gör det intressant, man får uttrycka sina egna tankar väldigt mycket. Men, när man ibland inte har någon egen uppfattning om ett specifikt ämne blir det lite svårt..men men, det mesta brukar lösa sig tilllslut. Det är väl tur att jag allt som oftast har lite mer framförhållning än vad jag har haft idag..

Nu kanske jag äntligen får en chans till att städa lite här hemma.
All packning från de senaste veckorna ligger i soffan. Inte så trevligt.
Perfektionisten i mig protesterar hej vilt. Men, orkar jag verkligen lyssna på den rösten ikväll..eller ska jag ignorera den och sova istället? Lång dag väntar imorgon.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback