Dan före dan

Fredag idag, lördag imorgon.
Gahh, jag börjar bli nervös. Men positivt nervös. Jag ser så mycket fram emot att ställa mig på startlinjen och sen bege mig iväg. Så länge benen känna bra och pigga kommer allt gå galant. Ikväll blir det till att ligga med benen i högläge, och bara vila.

Men innan jag kan vila och ta hand om mig själv är det skola som gäller.
Sista föreläsningen för veckan.
Sen blir det plugg på juridikum igen. Lite irriterande att de flesta böcker som finns där och som man behöver endast är läsesalsböcker. Man får inte låna hem dem..så, det finns inget annat att göra än att sitta där och plugga. I och för sig innebär det att man är lite mer effektiv. Så, det kanske bara är possitivt. Idag ska jag i alla fall hålla mig undan kaffet. Jag ska somna i skaplig tid ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback