Effektiv

Det blev en bra dag rent skolmässigt.
Mycket nytt på föreläsningen, jag måste verkligen ta mig i kragen när det gäller att göra övningsuppgifter. Svårt att få alla formler att fastna annars. Men, annars känns det bra. Statistiken är inte så farlig som jag trodde att den skulle vara. Efter föreläsningen var det labb som gällde. Och vi var riktigt duktiga. Bra svar och bra diagram. Har hamnat i en bra grupp, och det var nog ett bra val att tacka ja till grupparbete istället för att ha gjort allt själv..jag hade nog inte hunnit med allt annars. Vi blev nästa klara idag i alla fall, bara slutsatserna kvar och dem fixar vi på torsdag. Härligt att kunna skicka in labben flera dagar före deadline.

Efter skolan blev det träning. Jag var lite lat imorse och tog bilen till skolan, så jag slapp väderkvarnen. Kunde istället åka raka vägen till Ultuna. Träningen gick bra. Kroppen känns bra, och det är härligt att se musklerna jobba. Kör bara överkropp på gymmet just nu. Benen får vila så mycket som möjligt inför tävlingen på lördag. Tänk, inte många dagar kvar nu. Snart är halv klassikern gjord. Vad bra vi är Jessica! Team Elit is the shit.

Nehepp. Nu ska jag kolla upp lite saker inför plugget imorgon, och sen blir det nog en promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback