Formbesked

Fy sjutton vad bra det känns.
Jag är så taggad inför lördag, och jag känner att det kommer gå riktigt bra.
Dagens löpning gav ett besked som jag verkligen behövde. Sprang en mil i det tempo jag tänker ha under tävlingen, och jag var inte trött alls när jag var klar..det var nästan så jag funderade på om jag verkligen hade sprungit. Det känns så skönt att kondition är på topp, och att jag faktiskt har blivit bättre. Jag är i mitt livs form, trots skada och sjukdom. Det är som är ännu härligare att veta är att jag bara blir bättre..än finns det mycket att jobba på, och jag ser fram emot varje kommande träningspass.

Jag är bara så glad och lycklig.
Jag är stolt över mig själv.
Jag har kommit jäkligt långt, och det är jag själv som har fixat det.

Kommentarer
Postat av: jerkan

Bra gumman!! Ser att vila kanske ändå var riktigt bra för din löpning... hoppas den ger samma resultat för mig:D hihihih lidingö here we come!!

2009-09-23 @ 20:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback