Fortfarande tisdag

Så var man då hemma från skolan.
Gick bra idag. Jag höll mig vaken under hela statistikföreläsningen, jag var till och med koncentrerad hela tiden. Framsteg. Handelsrätten sen. Det kommer bli riktigt skoj att läsa denna kurs. Svårare än tidigare är det definitivt, men samtidigt, det ska vara svårt...det börjar närma sig slutet på utbildningen. Lite läskigt det där. Jag har snart gått klart alla de år man kan gå i skolan. Ingen skola kvar sen. Bara jobb. Men, det kommer nog bli bra. Jag känner verkligen att jag har valt rätt. Handelsrätt är min sak, det är detta jag vill göra resten av mitt liv. Men men, nu ska vi inte gå hädelserna i förväg. Det som gäller nu är att välja uppsatsämne. Inte det lättaste kan jag meddela..speciellt inte om jag och Fia nu ska skriva tillsammans. Catfight eller vad?!


Kommentarer
Postat av: sofia

Haha!!! Grrrr....

2009-09-01 @ 16:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback