Fredag

Snart dags att bege sig till skolan.
Idag är jag en riktig latmask. Det blir bilen till skolan. Det regnar och blåser om vartannat, så ja, det är lite svårt att motivera sig till att ta cykeln när man vet att man har en bil. Trevligare att vara fräsch och torr på föreläsningen. Givetvis finns det regnkläder, men nej, jag vill inte. Idag tillåter jag mig själv att vara lat.

Jaha. Så vad bjuder dagen på?
Som sagt föreläsning snart. Och det är väl i princip det enda som händer.
Löptur i eftermiddag ska det bli. Men sen inget mer.
En lugn fredag. Ska försöka plugga så mycket som möjligt. Mycket tid nästa vecka som försvinner, så det är lika bra att förbereda det som ska vara klart redan nu. Framförhållning is the shit. Eller, ja, jag ska försöka i alla fall. 

Nehepp. Skola.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback