God morgon

Så var det onsdag.
Dagarna flyger fram. Bara bra. Då är det snart lördag.
Kollade upp tågtider igår. Blir till att åka runt sjutiden på morgonen..hellre att jag är på plats vid start tidigt än att komma försent. Usch, mina tävlingsnerver skulle inte fixa att stressa runt. Nej. tidig ska man vara. Tåg blir bättre på lördag än att ta Doris. Med mitt lokalsinne är det helt klart säkrast..

Aja. Än så länge är det onsdag.
Plugg as usual som gäller. Som sagt, juridikum idag.
Vi är  i princip klara med morgondagens PM. Så, förhoppningsvis blir vi klara ganska fort idag. Efter plugget, och senare ikväll blir det löpträning..sista innan tävlingen. Förhoppnigsvis blir det en lång runda. Skulle vara skönt att veta att man klarar mer än en mil. I och med sakde- och sjukperiod har träningen inte blivit som den skulle, och ja, jag är inte helt säker på formen. Vilja finns, och den kommer jag i och för sig ganska långt med.

Nehepp. Nu måste jag skynda mig.
Fia blir så sur om jag kommer sent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback