Lovely

Det är inte mycket som får mig att må lika bra som träning gör.
Jag mår så bra just nu. Musklerna darrar vid minsta ansträngning..jag känner att jag har tränat. Underbart. Jag längtar redan till nästa pass. Nu kanske det blir lättare att hitta tillbaka till den vanliga vardagen. En mer strukturerad vardag. Jag behöver det.

Fick nytt hallgolv av bror min i födelsedagspresent igår. Dock hann han inte lägga hela. Idag har jag lekt lite med golvet. Och de plankor jag har lagt ut ligger riktigt bra. Lite tråkigt bara att jag aldrig har lagt golv tidigare, för nu har jag fastnat. Det är de sista plankorna som skall läggas, och de måste man såga i en massa osv. Lite för svårt för mig. Och jag vill inte slösa allt för många plankor..frågan är bara om jag står ut med oredan i en vecka? Vem vet var det hela slutar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback