Plugg

Mycket plugg just nu.
Men det känns bra. Det är riktigt mysigt att sitta på biblioteket. Och dessutom känner man verkligen att man åstadkommer något. Dock börjar jag bli något trött på detta med rättssociologi. Har fastnat lite i mitt skrivande. På ett sätt känns det som om jag är klar, men samtidigt finns det så mycket mer som bör tas upp..rättsociologi är ett alldeles för stort ämne för att få plats på 3-4 sidor. Usch för korta PM. Men men, det tillhör ju också en del av skolan, att lära sig korta ner det man skriver..att lära sig hitta det meningsfulla. Kanske ska köra på R's förslag och bara skriva två meningar..hmm..undrar hur det skulle bli.

Sicken tur jag har. Nu hörde Fia av sig. Klar med tentan, vilket innebär att jag också kan anse mig klar för dagen...så, nu tar jag helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback