Pluggish

PM:et är nu klart. Tror jag i alla fall. Det känns klart. Dock är det för långt, men jag kan verkligen inget korta ner det något mer..en halv sida för långt tycker jag inte är allt för farligt. Hoppas bara att det är tillräckligt bra nu. Rättsociologi är ett mycket brett ämne, och det var svårt att begränsa sig. Dock var det ett intressant ämne, och jag skulle lätt kunna skriva mer om det. Men men, nu lägger vi det åt sidan och går vidare. Nu är det självreglering och lagreglering soom gäller istället. Får se hur det går. Ska försöka hinna med så mycket som möjligt idag i och med att jag kommer befinna mig på resande fot en hel del de två kommande veckorna. Problemet är att energin börjar avta nu. Koncentration är inte den bästa, och det finns mycket roligare saker att göra än att plugga..lite tur är det allt att jag sitter på bibiloteket, det finns mindre att göra här än hemma. Jag hoppas dock på att Jessica hör av sig snart så jag kan bege mig till gymmet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback