Söndag

Efter att min kära familj åkt hem igår hände det inte mycket här hemma.
Fy sjutton vad trött jag var. Jag var så trött att jag inte ens orkade ligga i soffan och onte göra något alls. Så, det blev en riktigt tidig kväll, och jag slocknade ganska snart efter att jag lagt huvudet på kudden. Detta resulterade i att jag idag vaknade alldeles för tidigt i min mening. Men men, inte så mycket att göra åt den saken. Idag är det stelt i benen kan jag lova. Men ingen träningsvärk, utan bara en känsla av att man faktist har använt musklerna. Härligt.

Så, vad bjuder dagen på.
Först ska jag nog bara ligga i sängen och inte göra något alls. Var några dagar sen jag kunde unna mig det. Sen blir det en tur till Jurudikum och biblioteket. Ska se till att få klart mitt PM idag. Efter det blir det gymmet, förhoppningsvis med Jessica som sällskap. Ska nog till och med unna mig en stund i bastun efter träningen.
Det kommer nog bli en riktigt bra söndag.


Kommentarer
Postat av: jessica

Jag hänger med på bastutrippen :D Puss

2009-09-27 @ 11:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback