Svensk klassikerhalva 2009!

Nu är den gjord.
Jäklar vad jag är stolt.
Jag har kommit så långt.
Från att knappt orka springa hela uppvärmningen för ett par år sen till att nu avklarat en klassiker, om än "bara" halva. Jag kan inte med ord beskriva känslan jag har i kroppen, jag kan bara säga att jag tycker att jag är otroligt duktig. 

Loppet idag var riktigt härligt. Perfekt väder. Vacker bana..även fast jag inte såg så mycket annat än marken framför mig. Kilometrarna flög förbi, och plötsligt var man i mål. Efter målgång kände jag att jag hade kunnat satsa lite hårdar ändå, men jag är nöjd med min tid (1h och 40 min). Känns bara bra att veta att kroppen och framförallt psyket klarar ännu mer.

Nu ska jag ladda om inför nästa stora utmaningen. Vad det blir ska jag klura på ett tag. Jag har en hel del saker jag vill göra. Och efter detta vet jag att ingenting är omöjligt. Finns viljan klara man allt, nästan. Och viljan finns, det kan jag garantera. Team Elit fortsätter mot nya mål..



Glad och härligt trött efter 15 underbara km.   


Kommentarer
Postat av: fia

Så duktigdu är!!! Super!

2009-09-26 @ 20:47:25
Postat av: Mari

Grattis Camilla! Du har varit jätteduktig.

Många kramar Mari

2009-09-27 @ 14:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback