Tisdag

Det är frost ute!
Underbart.
Nu är det verkligen höst, och snart vinter. Det tycker vi om.

Så, tisdag idag.
Uppe tidigt för att vara jag. Men, jag om jag ska hinna träna idag måste jag iväg innan skolan. Ska snart slänga på mig träningskläderna och cykla iväg. Efter gymmet blir det raka vägen till skolan. Först statistik och sen handelsrätt. Och efter det massor av plugg innan jag och Fia ska möta upp Malin vid ICA i Flogsta. Vi ska ha en trevlig liten tjejkväll, äta middag tillsammans och planera fest. Najs. 
En lång dag som väntar, men en massa flängande överallt. Precis som jag vill ha det.

Åh, hoppas kylan håller i sig. Då kanske man till och med kan sätta på sig mössan idag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback