Torsdag

En helt vanlig dag idag.
Skola.
Både statistik och handelsrätt idag.
Har massor som ska fixas idag, och de kommande dagarna. Men det ska nog gå bra. Hoppas på att hinna med hela MiniTab-uppgiften idag. Gör jag det lutar det ev. åt att vi åker mot Norrköping redan ikväll. Najs. Men men, vi får se.

Inte så mycket mer som händer.
Fortfarande inte helt frisk, och så krånglar ju foten. Så, ingen träning här inte.
Avskyr det verkligen. Speciellt med tanke på alla tävlingar som närmar sig. Inte har jag mitt fotledsskydd här heller, blir antagligen till att köpa ett nytt..för just nu behöver jag det verkligen. Kan knappt köra bil med foten, och ja, då är det inte bra.

Nehepp. Snart dags att bika iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback