Torsdag

Jag har lite svårt att hamna rätt i vardagen för tillfället.
Jag har inte landat känns det som. Antagligen är det för att det har hänt en hel del senaste tiden, jag har flängt runt lite överallt, och det kommer fortsätta hända en hel del framöver. Inte för att jag klagar. Jag trivs när det händer mycket..men, jag trivs även med rutiner, och ja, just nu lyser de med sin frånvaro. Aja. Det blir vad man gör det till..

Var i skolan idag.
Någon dag för tidigt tror jag dock.
Efter en stunds koncentration kände jag att kroppen inte riktigt ville och orkade fortsätta lyssna. 
Men, jag kan inte missa mer nu. Så, jag gör det man absolut inte ska göra..jag ignorerar vad kroppen säger. Dumt, men jag har inget val. Förhoppningsvis går det bra ändå.
Usch vad jag klagar nu förtiden. Jag som egentligen är så positiv. 
Det ska bli änrding på det. Lovar. 



                                                            Du finns alltid i mina tankar. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback