Vilodag

Det blev en vilodag idag.
Inte planerat. Men, både hals och näsa krånglar. Och det är inte riktigt läge att ignorera det, jag vill bli frisk så fort som möjligt. Trodde att det var lite av ett falsktalarm när jag igår var mycket bättre, träning gick hur bra som helst..men, imorse visade det sig att så inte var fallet. Jag får väl skylla mig själv som går och tränar med virus i kroppen. Det får bli en ipren innan jag somnar och så håller vi tummarna att det går så fort som möjligt. Förhoppningsvis går det över redan till imorgon så jag kan ta en löptur på förmiddagen. Har inte sprungit på en evighet känns det som. Det har inte varit någon bra träningsvecka detta. Men, ja, det är väl bara att acceptera att det blir så här ibland. Nya tag nästa vecka istället.

Nu ska jag mysa resten av kvällen.
Tyvärr ensam. Men, det kan vara ganska trevligt det också.
Imorgon är det party. Najs.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra, då kör vi med samma teknik :D

2009-09-04 @ 23:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback