Nervöst

Dagarna går ganska fort nu.
Snart smäller det.
Nervöst som sjutton, men det är även andra känslor som är i omlopp just nu.
Det finns inget som heter - "jag kommer inte klara det"..jag har inget val. Jag SKA klara det. Jag vill inte svika mig själv, och inte alla andra heller. På sätt och vis är jag dum som berättar hej vilt om detta lilla äventyr, jag får ju mer press på mig i och med det. Men samtidigt så ger det mig motivation till att genomföra det hela.
Det enda som just nu skrämmer mig är okunskapen om hur kroppen kommer reagera. Hur ont kommer det att göra? Psyket för det hela anser jag mig ha. Smärta har jag klarat tidigare, och jag är envis..det vet alla.

Kan det inte bara bara lördag snart?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback