Inriktning

Jag ska verkligen försöka komma igång och blogga mer.
Dock kommer bloggen ändra inriktning. Bloggen kommer handla mer och mer om träning, och på sätt och vis bli som en träningsdagbok för mig. Träning är mitt största intresse, så att det blir på detta vis är inte så konstigt..det faller sig ganska naturligt att jag skriver mycket om träning när jag tränar som jag gör och även satsar som jag gör.

All träning handlar just nu om den kommande Klassikern.
Jag ska pressa tider på Klassikern tänkte jag. Inte göra som sist då målet bara var att komma i mål. Denna gång vill jag satsa, och se vad jag klarar av. Lite svårt dock då jag inte har andra tider att gå efter..men men, det blir nog bra ändå. Har andra som jag kan ta hjälp av och som jag kan jämför tider med. Spännande ska det bli i alla fall.

Första tävlingen i Klassiskern blir Vasaloppet första söndagen i mars. Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback