Kettlebells

Ikväll ska jag köra första passet med min fadder på gymmet.
Kettlebells står på schemat.
Jag ska bli grym på Kettlebells!
Det ska bli skoj att bli bättre på denna träningsform. Som löpare är det mycket bra att träna kettlebells i och med att både pulsen och styrkan tränas, och styrkan tränas på så sätt att rörligheten bli bättre och musklerna blir mer uthålliga. Kettlebells är jobbigt kan jag lova. Men oj, vad skoj det är.

Utöver kvällens träning så rullar allt på. Jag har vilat de två senaste dagarna. Det behövdes kan jag lova. Det var längesen jag var så här trött och slut i kroppen. Det är en intressant känsla att vara trött, för mig innebär trötthet att jag blir "mjukare". Jag blir otroligt sårbar, och analyserar och funderar mer än vanligt. Detta gör att jag även tillslut blir trött mentalt. Aja. Är det inte roligare att lyfta en människa än trycka ner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback