Inspiration

I helgen var det Gym on tour i Stockholm som gällde.
Vilken dag!
Cirka 200 personer samlade med samma intresse och driv i träningen, och som vill lära sig mer. Grymt vältränade människor, och mycket muskler. Underbart! På förmiddagen började min grupp med Kettlebells, det mesta var redan bekant för mig så jag gick in mer för att visa de andra jag körde med vad de skulle tänka på. Riktigt skoj. Och träningspasset vi körde i slutet var bra, tror att jag ska försöka köra det med Emma någon gång. På eftermiddagen var det TRX, roligt att testa ytterligare fler övningar. Sidoplankan var hemsk, men helt klart något jag ska lägga in i min träning. Kanske något till MAQen? Avslutade hela dagen med ett HIT-pass, kan det bli bättre? Svettigt och jobbigt, precis som det ska vara. Pulsen var konstant hög, och kroppen fick verkligen jobba.
Kan man annat än älska Friskis&Svettis?!

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken tur att du slapp laga maten, utan att du fick gå till ett dukat bord...annars hade du inte orkat allt det där. Bra jobbat tjejen.

2011-03-28 @ 18:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback