Kalas

Igår hade vi födelsedagskalas här i lägenheten.
Sofia fyllde år. Nu är hon gammal, bara 9 år kvar till 30. =P
Var trevligt i alla fall, vi åt god mat och skvallrade hela kvällen.
Men oj, vad trötta vi var senare...speciellt Fia, åldern som tar ut sin rätt. =P

Idag har det varit en lugn dag.
Fia och jag har tittat på Lilla sjöjungfrun. Nostalgi!
Det var både min och Fias favoritfilm när vi var yngre...

Imorgon kommer muppson på besök.
Ska bli trevligt att träffa min lilla mamma.
Ska först skjutsa henne till Älvsjömässan där hon ska spendera dagen.
På kvällen ska hon, jag och Fia äta på restaurang och sen gå på bio. Beck.

Dags att säga nattinatt.

Kommentarer
Postat av: fia

Ja åren går....och tröttare blir man!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback