Kryssning

Jupp, torsdag till fredag var jag på kryssning. Nollekryssning.
Var skojigt. Även fast vi somnade tidigt...men det är som vanligt när det gäller mig, Fia och Steph.
Förstår inte på mig dem som orkar festa HELA tiden...en hel del av våra medresenärer satt ju knappt still en minut. Var får dem energin ifrån?
Aja, det viktigaste var ändå att jag hade skoj, och det hade jag.


           


Helgen har varit extremt lugn.
Har inte gjort mycket...
Städat, tittat på Vänner och myst.
Men såna helger är också trevliga.
Har lite dåligt samvete över att jag inte har pluggat något alls.
Men men..har man ingen motivation så går det inte.

Igår satt vi och planerade vår framtid. =)
Vi har mycket att göra det kommande året. Många resor.
Mycket roligt, men dyyyrt.
Smällar man får ta dock, livet är ändå till för att levas och pengar ska man göra av med.

Nej, nu ska jag försöka skriva lite mer på PM:et.
Måste i alla fall ha skrivit något innan jag ska träffa min PM-grupp.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kommentera!!!

Postat av: Malin

Okej då =)

2007-03-19 @ 16:08:59
URL: http://mullen.blogg.se
Postat av: Malin

Jag vill också göra nått kul..

2007-03-19 @ 16:09:26
Postat av: Malin

Kryssning låter skoj.. ska du med på spa i vår?

2007-03-19 @ 16:10:44
Postat av: Malin

Snyggaste bilden =) Snart blir det sälen =)

2007-03-19 @ 16:12:11
Postat av: Malin

Vi borde parta nån mer gång hörru.. Va ju kul sist =) Vi hörs hörru.. Pussar

2007-03-19 @ 16:13:17
Postat av: Mattias

Hehe börjar du bli grinig för du inte får några kommentarer?? ;)

2007-03-19 @ 17:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback