Idag

Var helt okej att jobba idag.
Inte för kallt och inte för varmt.
Lagom mycket folk också...
Dock blev det lite strul i och med att min chef glömt att sätta upp någon till att jobba i andra butiken, så min lunch blev mycket försenad...men men, det funkade ändå.

Maja är trött idag.
Hon har varit ute och busat en massa.
Just nu ligger hon och sover på biljardbordet.
Så söt.

David kom förbi en snabbis.
Skojigt.

Imorgon ska jag jobba igen.
Sen åker jag tillbaka till Uppsala.
Tillbaka till honey...och de andra dryga människorna jag bor med. =P

Kommentarer
Postat av: Sara

vad ska din honey bli? Om han också pluggar?

Postat av: Camilla

dryg, jag, skulle inte tro det!

2007-05-28 @ 14:39:17
URL: http://chubbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback